Noua serie T8 este echipata cu propria transmisie EP, care este montată pe brațe mari de suspensie din cauciuc și este atașată de motor printr-un arbore de transmisie. Rezultatul noii transmisii este extraordinar, cu practic zero vibrații resimțite în stivuitor, iar nivelul zgomotului este foarte redus. Puterea motorului este transmisă la axa frontală într-un mod foarte neted și direct.
Detalii
Stivuitoare diesel EP sunt pregătite să facă față cu succes celor mai exigente sarcini de manipulare a materialelor. Seria Max-8 reprezintă un standard nou în domeniu, oferind o combinație de putere remarcabilă, operare intuitivă și performanță de vârf. Indiferent de sarcina pe care o aveți de ridicat, aceste stivuitoare sunt alegerea ideală pentru a vă asigura că lucrurile se desfășoară cu eficiență și fără probleme.
Designul ergonomic al acestor stivuitoare este conceput pentru a oferi un confort și o eficiență maximă în timpul utilizării. Fiecare detaliu este gândit pentru a asigura o experiență de lucru plăcută și productivă. Opțiunile includ scaune cu suspensie completă pentru a absorbi șocurile și vibrațiile, sistemul OPS (Sistem Detectie Prezenta Operator), cabină complet din oțel pentru siguranță sporită și sistem de climatizare pentru a menține un mediu confortabil chiar și în condiții extreme. Cu acest design ergonomic, operatorii se pot concentra pe sarcinile lor fără a fi afectați de disconfortul sau oboseala cauzată de manipularea echipamentului.
Utilizare
Stivuitorul este utilizat pe scară largă în industriile grele, cum ar fi construcții, cherestea, mine, distribuție, producție etc., cu mai multe opțiuni de motor disponibile.
Opțiuni de motor
Întâmpinați nevoile diferiților clienți cu opțiuni de motor de origine japoneză și chineză. CPC/Q/Y D15-35T8 poate fi echipat cu un motor care respectă legislația Euro StageV.
Design ergonomic
Design ergonomic cu multiple opțiuni (scaun cu suspensie completă, sistem OPS, cabină complet din oțel și AC).
Diferite motoare cu combustibil (diesel/benzină/gpl)
Motor diesel: Mitsubishi S4S, Isuzu C240, Xincai C490BPG
Motor pe benzină: Nissan K21,K25
Transmisie: concept Okamura
Sistem de frânare fiabil și confortabil, similar cu cel al automobilului
Compartimentul opțional pentru baterie deschis lateral permite înlocuirea rapidă a bateriei.
Date tehnice:
Centru de greutate |
600 mm |
Ampatament |
2250 mm |
Greutate proprie |
9050 kg |
Inaltime ridicare |
3000 mm |
Tip catarg standard |
duplex |
Inaltime catarg coborat |
2510 mm |
Inaltime de ridicare libera (freelift) |
130 mm |
Inaltime catarg extins |
4430 mm |
Inaltime cabina |
2430 mm |
Dimensiuni L (fara furci) x l |
3590x1995 mm |
Garda la sol catarg/sasiu |
160/200 mm |
Raza de virare |
3480 mm |
Viteza de deplasare |
26 km/h |
Viteza de ridicare |
500 mm/s |
Viteza de coborare |
500 mm/s |
Inclinare maxima |
20% |
Transmisie |
Powershift |
Anvelope fata |
8.25-15-14PR |
Anvelope spate |
8.25-15-14PR |
Presiunea de operare - pentru atasamente |
19 Mpa |
Mai multe informatii
Model | CPCD70T8X |
---|---|
Model motor | MITSUBISHI S6S |
Capacitate de incarcare (kg) | 7000 |
Inaltime ridicare (mm) | 3000-6000 |
Lungime furci (mm) | 1070 |